تمجید نایب رئیس العربی از نکونام


نایب رئیس باشگاه العربی قطر با تمجید از عملکرد جواد نکونام، گفت: جواد با عملکردش نشان داد که چرا سرمربی تیم روی جذب او اصرار داشت.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، احمد العمادی در مصاحبه‌ای مفصل درباره شرایط تیم العربی قطر صحبت کرد و به مسائل مختلفی پرداخت که بخشی از صحبت‌هایش به پیروزی اخیر این تیم مقابل لخویا و عملکرد جواد نکونام در چند بازی گذشته اشاره کرده است.

العمادی درباره پیروزی تیم العربی برابر لخویا تاکید کرد: اعتماد به نفس بازیکنان ما بالاست. اشکان دژاگه بازیکن موثر ما در این بازی غایب بود ولی تیم عملکرد خوبی برابر لخویا داشت و به پیروزی خوبی رسیدیم.

وی درباره موفقیت‌های اخیر العربی تاکید کرد: تیم ما در سه مسابقه گذشته با وجود نکونام، بوعلام و محمد شعبان در خط وسط قدرتمند ظاهر شده است.

نایب رئیس العربی در پاسخ به این سئوال که جواد نکونام به واسطه سن و سال بالایش مورد انتقاد قرار گرفته بود، تاکید کرد: جواد ثابت کرد که او در تیم العربی یک «ترمومتر» واقعی است و به بازی ریتم می‌دهد؛ چه زمانی که توپ در اختیار تیم است و چه زمانی که باید به بازی سرعت داد. جواد به تمام شک و شبهه‌هایی که او را یک خرید سودآور برای العربی می‌دانستند، پایان داد و ثابت کرد که سرمربی تیم بی جهت روی جذب او اصرار نمی‌کرد. جواد می‌تواند تجربه بزرگش را در اختیار سایر بازیکنان قرار بدهد


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:8 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

عمان گزینه احتمالی پرسپولیسی‌ها برای اردو


در صورت تأیید برانکو و فراهم شدن شرایط، تیم فوتبال پرسپولیس اردوی خود در تعطیلات نوروز سال 95 را در کشور عمان برگزار خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در حالی که اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در دبی لغو شد و این تیم در تعطیلات نیم‌فصل به اردوی خارج از کشور نرفت حالا شنیده می‌شود در صورت فراهم شدن شرایط، اعضای تیم پرسپولیس در تعطیلات سال نو  قصد دارند یک بار دیگر برنامه اردوی خارج از کشور خود را برای حضور در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس تدارک ببینند.

با اینکه سرخ‌پوشان پیشنهادهای مختلفی از کشورهای مختلف جهان برای برگزاری اردو دریافت کردند اما به نظر می‌رسد کشور عمان شانس بیشتری برای میزبانی از اردوی پرسپولیسی‌ها در فروردین‌ماه سال 95 داشته باشد.

این در حالی است که هنوز برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس نظر نهایی‌اش در این خصوص را اعلام نکرده و مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری در این باره را منوط به فراهم شدن شرایط و تصمیم سرمربی پرسپولیس اعلام می‌کنند.

در این خصوص گفتنی است در صورتی که کشور عمان به عنوان میزبان اردوی پرسپولیس انتخاب نشود مسئولان این باشگاه گزینه‌های دیگر را مدنظر قرار خواهند داد.


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:7 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

سرخابی‌ها فردا صاحب استادیوم می‌شوند


فردا در مراسمی ویژه که در برج میلاد برگزار می‌شود استادیوم‌های شهید کاظمی و امام رضا به 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال اهدا می‌شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم قرار است محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، مدیرعاملان و اعضای هیئت رئیسه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به همراه بازیکنان دو تیم حضور داشته باشند.

پیش از این در قرعه کشی که  در تربیت بدنی شهرداری تهران برگزار شده بود استادیوم شهید کاظمی به پرسپولیس و استادیوم اما رضا به استقلال رسیده بود.

 


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:7 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

خلعتبری جشن تولد کریمی را برهم زد!


پس از اعلام پنالتی در بازی تیم‌های سپاهان و سایپا، علی کریمی برای به ثمر رساندن پنالتی اقدام کرد اما خلعتبری از این کار ممانعت کرد تا خود این ضربه پنالتی را بزند. اتفاقی که مانع از شادی گل کریمی یک روز پس از تولدش شد!


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام پنالتی در نیمه دوم بازی تیم‌های سایپا و سپاهان، هافبک جوان سپاهانی‌ها خود را آماده زدن ضربه پنالتی کرد اما محمدرضا خلعتبری با ممانعت از این کار خود پشت ضربه پنالتی ایستاد، اتفاقی که گویا باعث درگیری لفظی این دو بازیکن شد تا وریا غفوری مداخله کند و مانع ادامه جدال لفظی این دو بازیکن شود. درهرصورت هر آنچه بود خلعتبری هم نتوانست این توپ را گل کند تا ضمن عدم گلزنی برای سپاهان جشن تولد علی کریمی را هم خراب کند، هافبک جوان سپاهانی‌ها که روز 22 بهمن‌ماه به دنیا آمده است قصد داشت با گل کردن این توپ، خاطره‌ای خوب از جشن تولد 22 سالگی‌اش به راه بیندازد که این اتفاق میسر نشد. 

سپاهانی‌ها بازی هفته بیستم خود را با نتیجه دو بر یک در خانه به سایپایی‌ها واگذار کردند تا همچنان وضعیت نامساعدی در جدول رده بندی داشته باشند.

 


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:6 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

احتمال اخراج گواردیولا پیش از پایان فصل


نشریه انگلیسی دیلی اکسپرس ادعا کرد که ممکن است پپ گواردیولا پیش از پایان فصل از بایرن مونیخ ‏اخراج شود.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، این مربی اسپانیایی آخرین فصل حضورش در بایرن را سپری می کند و در ‏تابستان آینده جانشین مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی خواهد شد اما گفته می شود در آخرین ماه های ‏حضورش در آلیانس آره نا، با مدیران بایرن اختلاف پیدا کرده و ممکن است پیش از پایان فصل اخراج ‏شود.‏
این نشریه ادعا کرده اولی هوینس، کارل هاینس رومینیگه و ماتیاس سامر از جمله مدیران بایرن هستند که ‏از تصمیم گواردیولا در مورد اعلام منچسترسیتی به عنوان مقصد بعدی اش راضی نیستند.‏
این در حالی است که بایرن هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس قرار ‏خواهد گرفت و نتیجه دو دیدار بایرن برابر بیانکونری، تاثیر زیادی می تواند در سرنوشت گواردیولا ‏داشته باشد.‏
با توجه به اینکه قهرمانی بایرن در بوندس لیگا تا اندازه زیادی قطعی است، موفقیت در چمپیونزلیگ برای ‏مدیران بایرن در اولویت قرار دارد.‏

 


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:5 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

نقش تعیین کننده صبای قم در لیگ


تیم صبای قم در نیم‌فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که 10 هفته متوالی بدون باخت را پشت‌سر گذاشت تا اینکه در هفته پایانی به استقلال رسید و طلسم شکست‌ناپذیری‌اش شکسته شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، تیم صبا در نیم‌فصل دوم برخلاف نیمه اول لیگ شروع خوبی نداشت. به گزارش ورزش سه ، شاگردان علی دایی پس از پیروزی پرگل مقابل استقلال اهواز در اهواز، سه شکست متوالی مقابل نفت تهران، گسترش فولاد و راه‌آهن را تجربه کردند و در بازی هفته بیستم هم از زمین پدیده یک امتیاز گرفتند اما صبا در پنج بازی اول با هیچ کدام از مدعیان قهرمانی لیگ روبه‌رو نشد. مرور برنامه‌ بازی‌ها و حریفان این تیم نشان می‌دهد که چه کار سختی را پیش‌رو دارند.

اول اینکه علی دایی باید تا پایان فصل با پنج بالا‌سری خود بازی کند. جالب اینکه او فقط یک بازی با ذوب‌آهن میهمان خواهد بود و در چهار بازی دیگر با استقلال خوزستان، پرسپولیس، سایپا و استقلال تهران میزبان است.

این مهم می‌تواند خیلی به صبا کمک کند. به شرطی که هوادارانش به ورزشگاه بیایند اما نکته مهم نقش تعیین‌کننده صبا در قهرمانی لیگ است. علی دایی اگر در هر پنج بازی رو در رو به پیروزی برسد نه تنها مدعی می‌شود بلکه معادلات را در بالای جدول به هم می‌زند. به هر حال پیروزی صبا در هر کدام از این پنج بازی به سود دیگر مدعی لیگ است. پس به هیچ وجه نمی‌توان نقش کلیدی و تعیین‌کننده صبا را در راه قهرمانی منکر شد.

اما پنج بازی دیگر این تیم هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. اگرچه نباید هیچ حریفی را دست‌کم و مسابقه‌ای را آسان در نظر گرفت اما پنج حریف باقیمانده تیم دایی، هر کدام شرایط ویژه‌ای در جدول دارند.
سپاهان که این هفته در فولادشهر به سایپا باخت و استیماچ هم متوجه انتقادها شد اصلا دوست ندارد در بازی بعدی خانگی (هفته بیست و دوم) با صبای قم باز هم بازنده باشد.

فولاد هم حریف بعدی آنها در خارج از خانه است. آنها که تا همین الان هم نتوانسته‌اند نتایج خوبی را کسب کنند و حاشیه امنیت مناسبی برای خود ایجاد نکرده‌اند میزبان شاگردان علی دایی هستند. در هفته بیست و ششم آنها به زمین تراکتورسازی تبریز می‌روند. امیر قلعه‌نویی از امروز محکوم به پیروزی در بازی‌های خانگی است تا فشار انتقادهایش کمتر شود. بازی با ذوب‌آهن در فولادشهر هم در هفته بیست و هفتم به آن اشاره شد. سیاه‌جامگان و ملوان هم دیگر حریفان دایی تا قبل از بازی آخر با استقلال هستند. دایی برای بازی با ملوان باید به انزلی برود. اگر تا آن روز ملوان به امتیاز کامل بازی احتیاج داشته باشد کار صبا بسیار سخت خواهد بود. به هر حال هر 10 بازی باقیمانده برای شماره 10 سابق تیم ملی بسیار حساس و تعیین‌کننده است.


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:5 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

انتقاد معاون وزارت ورزش از کی‌روش


نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در پایان مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو از کارلوس کی‌روش انتقاد کرد!


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا سجادی در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران اعلام کرده در فدراسیون فوتبال کارها به درستی مدیریت نمی‌شوند. او سپس به قرارداد کارلوس‌ کی‌روش اشاره کرده است و گفته است مفاد قرارداد مربیان خارجی باید به صورت شفاف مشخص باشد. 

هم اکنون در بسیاری از رشته های توپی و انفرادی مربیان خارجی مطرح در ایران فعالیت می کنند که هیچکدام حاشیه های فوتبال را ندارند.

سجادی همچنان گفته است: نمی دانم چرا در فدراسیون فوتبال کارها خوب مدیریت نمی شوند.


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:4 ] [ هادی وزانی ]

[ ]


 

به گزارش "ورزش سه"، گل ثانیه های تلف شده دنی ولبک مقابل لسترسیتی، صدمین گل آرسنال در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس در وقت های تلف شده محسوب می شد. بسیاری تصور می کنند که منچستریونایتد زیر نظر سر آلکس فرگوسن، این رکورد را در اختیار داشته باشد اما در حقیقت این رکورد متعلق به آرسن ونگر و تیم آرسنال است.





پس از آرسنال نیز چلسی با 93 گل در وقت های تلف شده قرار گرفته است و منچستریونایتد با 91 گل، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. لیورپول و اورتون نیز به ترتیب با 73 و 70 گل در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.




تیری هانری نیز بیش ترین گل آرسنال را در وقت های تلف شده با هفت گل در کنار رابین فن پرسی به ثمر رسانده ااست و پس از این دو، یان رایت، آدبایور و سسک فابرگاس قرار گرفته اند.

 


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:4 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

گلزنی انصاری‌فرد، برای پانیونیوس امتیاز آورد


مهاجم ملی‌پوش پانیونیوس توانست با تنها گل خود در بازی امروز این تیم، باعث کسب تنها امتیاز این تیم از بازی هفته بیست و دوم شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های پانیونیوس و کالونی، از دیدارهای هفته بیست و دوم سوپر لیگ یونان از ساعت 18:45 آغاز شد، ابتدا این یاران انصاری‌فرد بودند که توانستند در این بازی به گل برسند، مهاجم تیم ملی ایران که این روزها درخشش ویژه‌ای در لیگ یونان دارد، در این بازی هم توانست دروازه حریف را باز کند، او در دقیقه 29 بازی برای پانیونیوس گلزنی کرد اما دقایقی بعد و پیش از پایان بازی در نیمه اول، حریف توانست این بازی را به‌تساوی بکشاند تا دو تیم نیمه اول را با تساوی به رختکن بروند. 
اما در نیمه دوم هیچ‌یک از تیم‌ها نتوانستند بر دیگری چربش داشته باشد و 45 دقیقه دوم بازی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم از این بازی تنها یک امتیاز را نصیب خود کنند، کریم انصاری‌فرد نیز که از ابتدا در ترکیب پانیونیوس قرار داشت تا پایان در میدان حضور داشت. 
گل مهاجم ملی‌پوش ایرانی پانیونیوس در بازی امروز، هفتمین گل او در سوپر لیگ یونان به شمار می‌رود تا این بازیکن در به دست آمدن عنوان چهارمی این تیم تا پایان هفته بیست و دوم تأثیر بسزایی داشته باشد.

 


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:3 ] [ هادی وزانی ]

[ ]

کلوپ: استوریج یک مهاجم سطح بالاست


سرمربی لیورپول پس از پیروزی مقابل استون ویلا، به تمجید از دنیل استوریج، مهاجم تیمش که به تازگی از یک مصدومیت جدید را پشت سر گذاشت، پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با ارائه نمایشی درخشان موفق شد در دیداری خارج از خانه، مقابل استون ویلا به برتری پر گل 6-0 دست پیدا کند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از کسب این پیروزی درخشان، به تمجید از دنیل استوریج پرداخت. استوریج در این دیدار موفق شد گل نخست تیمش را پس از مدت ها مصدومیت پیاپی، وارد دروازه استون ویلا کند.

کلوپ گفت:" نتیجه خوبی بود اما شما همواره باید یاد بگیرید که بدون بهترین بازیکنان خود نیز به پیروزی برسید. استوریج، مهاجم سطح بالایی است. باید بگویم که هم ما به گل او در این دیدار نیاز داشتیم و هم خود او به گلزنی نیاز داشت. 
گلزنی استوریج شگفت انگیز نیست بلکه مسئله شگفت انگیز، نحوه هماهنگی و عملکرد او در کنار تیم است. استوریج یک مهاجم واقعی محسوب می شود. امروز او فوق العاده کار کرد. شما به وضوح می توانستید ببینید از اینکه در ترکیب تیم حضور ندارد، تا چه اندازه ناراحت است. بسیار خوشحال هستیم که استوریج را برای بازی آینده نیز در اختیار خواهیم داشت."

دنیل استوریج در دیدار هفته گذشته لیورپول مقابل وستهام در جام حذفی، پس از مدت ها درگیری با مصدومیت برای اولین بار به عنوان یار تعویضی به ترکیب تیم بازگشت.


اسرار خانه داری

//Ashoora.ir|Faraj Begins

دعای فرج

[ یک شنبه 25 بهمن 1394برچسب:,

] [ 23:1 ] [ هادی وزانی ]

[ ]