پروردگارا در مواد اولیه ساخت من چه چیزی نهاده ای؟

اخر همه زود از من سیر می شوند

.

.

.

.

انقدر در دل من نفوذ کرده ای که ایستاده هم در دلم مینشینی


.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

.

.

میگویند قسمت “هست” که او “نیست”

خدایا چرا قسمت من برای دیگران است؟؟؟

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

پوسیدم در این زندان تاریک تنهایی

که حتی پرنده ای به ملاقاتم نمی آید

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

.

.

بهار آمد با نسیم خوش و دل نوازش

اما من هنوز در سرمای تنهایی تو یخ می زنم

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

berna.ir new love sms

.

.

درد دارم از نامردی های این دنیا

ولی می مانم در نقاب خنده های بی احساسم

تا دور باشم از نگاه های تحقیر آمیز

.

.

پورتال تفریحی برنا

.

.

باشد به خوشی هایت برس

مزاحم خنده های بی شمارت رفت

اما هنوز در حسرت یک خنده از ته دل با تو ماند …

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

.

.

باید باور کنم که دیگر دستانت برای من نیست

همین داشتن حسرت نگاهت به دنیایی می ارزد

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی

.

.

خواستم از تو بنویسم

ساعت ها با خود کلنجار رفتم

و در آخر مثل همیشه برایم تنها یه کاغذ مچاله ماند و دیگر هیچ …

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

Lovely new love sms

.

.

میگفت که پیشم خواهد ماند برای همیشه

پیشم ماند برای همیشه

خودش که نه

حسرت نداشتنش برای همیشــــــه

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

قلبم انقدر به تو وابسته شده که باز هم می ماند

حتی با کوچکترین تکه شکسته اش که تو شکستی

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

دلم باز هوایی کسی شد

که دلش در هوای دیگری است

هوای بدون مــن

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

.

.

سردی جملاتت را دوست دارم

به نفعم نیست ولی واقعی است

کاش از همان اول واقعیت را میگفتی

یه کلام میگفتی

دوســــتت ندارم

.

.

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنی جدید

Lovely new love sms

.

.

به لطف نامهربونی تو

فراموش کرده ام

مهربانی را …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:,

] [ 15:48 ] [ هادی وزانی ]

[ ]